lördag 10 oktober 2009

Kvällens ekivoka sms i rätt kontext

Ikväll kom ett sms från min syster:
Hälsa T att lillkissen är i den varma sköna tvättstugan ikväll.mad smileys

För mig låter det som om de hunnit diskutera sina respektive kärleksliv ganska ingående under dagarna när jag var på konferens och min systers man jobbade...men så var det inte.

Under dagarna hos min syster har T ständigt extrautfodrat katterna (trots att de haft orörd mat i stallet) och propagerat för att åtminstone den lilla katten borde få bo inne i huset (trots att min systers man är allergisk och ett stall tidigare ska ha dugt åt en gudsson).
Det här är helt enkelt en katt som trots sin ringa ålder är van att få sin vilja igenom. S som är 13 månader lyckades öppna köksfönstret inifrån åt henne kort efter att bilden togs.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hälsa T att hon har fått fläskfilé ikväll ;)
Kram lillstrumpa

Norr om redligheten sa...

Det kommer att glädja honom! Ditt namn- och könsbyte kommer förmodligen att intressera honom ännu mer.